24 May 2017
Categorii
Prima pagina
SPECTACOLUL CUNOASTERII
ISTORII UITATE
PARANORMAL
FEMINA CLUB
STAREA DE VEGHE
TERRA X
MINUNI ALE LUMII
CONSULTATII FARA PLATA
TERAPII COMPLEMENTARE
BLITZ
HOROSCOP
ASTAZI IN ISTORIE
VERIFICATI-VA CUNOSTINTELE
FORUM
STIRI
BILETE DE AVION
PROGRAM TV
FELICITARI
VREMEA
PROGRAM CINEMA
MAGAZIN .RO
DESPRE NOI
CONTACT
User Menu
Avem 5 vizitatori online

OZN-urile sunt arme secrete?

Imprimare E-mail
joi, 03 iulie 2008

 Cea mai iubita si mai raspandita ipoteza privind originea OZN-urilor (a celor 5-10% care desfid orice explicatie) este ca ne confruntam cu o arma secreta. Poate – s-a spus – chiar cea cu care Hitler spera sa castige razboiul. Se stie ca în prima parte a anului 1945 o cantitate imensa de bani, documente, planuri si specialisti germani s-au transferat în America de Sud. Aici (poate în Argentina, dar unii cred chiar ca în Antarctica), s-ar fi construit baze subterane, în care se tot fabrica OZN-uri, de peste saizeci de ani... Desi neverosimila, ipoteza are înca adepti, mai ales în randul cercurilor care nici azi nu se împaca cu înfrangerea nazistilor si asteapta o revansa.

 Ce stim despre „OZN”-urile naziste? S-a scris ca, în timpul razboiului, în Bavaria s-ar fi desfasurat proiecte cum ar fi Feuerball (mingea de foc), un vehicul aerian menit sa perturbe radarele si sa întrerupa comunicatiile, sau Kugelblitz (fulger globular), un avion rotund, simetric, unic în istoria aviatiei. S-a mai scris ca Rudolph Schriever a realizat în 1941 prototipul unui „capac zburator”, care a fost testat cu succes în iunie 1942. În 1944 el ar fi construit si o versiune mai mare, cu performante extraordinare, dar atat discul cat si planurile au fost distruse într-un bombardament. Din pacate, fiecare dintre aceste informatii nu ne este cunoscuta decat dintr-o singura sursa, neoficiala si neverificabila.

Ceva mai multa credibilitate i se poate acorda lui Victor Schauberger, creatorul faimosului „elicopter” V-7 cu forma lenticulara. El a lucrat dupa razboi în slujba Statelor Unite. Wernher von Braun, parintele rachetelor V-1 si V-2, afirma ca elicopterele V-7 aveau, în loc de palete, tuburi rotitoare, care evacuau flacari, astfel încat elicopterul parea sa fie înconjurat de un cerc de foc. Cand obiectul statea nemiscat în aer, flacarile erau de culoare rosie, cand accelera, flacara devenea galbena, apoi alba. Dar von Braun preciza ca obiectul era extrem de zgomotos si lasa în urma sa o trena groasa de fum, deci nu putea fi confundat cu o farfurie zburatoare.

Informatii incerte sustin ca spionajul canadian ar fi pus mana în ultimele zile ale razboiului, la baza din Peenemünde, pe planurile unei nave aeriene circulare. Acestea ar fi fost remise în secret uzinelor De Havilland, unde s-a reusit construirea unei farfurii zburatoare, care s-a si înaltat de la sol, dar nu putea sa se mentina mai mult timp în aer.

Ceva mai sigura este informatia ca în 25 octombrie 1953 secretarul SUA pentru Air Force, Donald Quarles anunta „intram într-o noua perioada a aviatiei... avem un contract cu AVRO Ltd. din Canada, care s-ar putea materializa într-un aparat de zbor avand forma de disc, întrucatva asemanator imaginii populare asupra farfuriilor zburatoare”. Într-un memorandum din 1955 catre CIA se preciza ca proiectul se numea „Y”, iar seful de proiect era John Frost, care ar fi obtinut ideea aparatului de zbor de la germani, imediat dupa cel de al doilea razboi mondial. Proiectul a fost însa abandonat definitiv în 1960, deoarece performantele obtinute au fost mult sub asteptari.

Dar dupa razboi multe secrete militare naziste au plecat si spre rasarit... Ani la rand americanii s-au întrebat daca anumite OZN-uri nu sunt cumva arme sovietice fabricate pe baza lor. De pilda, Dr. Günther Bock, realizatorul aripii zburatoare Horton, a fost foarte bine tratat în URSS, unde afirmativ ar fi contribuit la realizarea unor aeronave.

Unul dintre parintii astronauticii: Hermann Oberth (1894-1989; nascut la Sighisoara), cel pe care Wernher von Braun îl considera profesorul sau, scria într-un articol din 1955, „În mod cert, V-7 nu explica rapoartele despre OZN-urile vazute înaintea sfarsitului razboiului”, adaugand „nu cred ca Rusia fabrica OZN-uri; dimpotriva, cred ca acestea îsi au originea exclusiv în afara Pamantului”.

O trasatura care pune pe ganduri este ca manevrele OZN-urilor, acceleratiile si zig-zag-urile efectuate, nu le-ar suporta-o nici un pilot uman. La toate acestea putem adauga o observatie de bun simt – daca o putere militara ar fi dispus în anii patruzeci din secolul trecut de vehicule avand viteza, manevrabilitatea si invulnerabilitatea pe care aparent le au OZN-urile, si-ar fi asigurat o superioritate incontestabila. Iar daca ar fi fost un prototip experimental, ne întrebam de ce prezinta de 60 de ani aceleasi caracteristici? Ce alta „arma secreta” atat de performanta a mai ramas timp de atatia ani doar în stadiul de prototip? De ce nu intra în fabricatie de serie? De ce nu s-a folosit pe campul de lupta, desi ar fi fost multe situatii în care ar fi putut decide învingatorul?

DAN D. FARCAS

 
< < articolul precedent   articolul urmator > >

Cauta in arhiva magazin.ro
ABONAMENTE LA REVISTA MAGAZIN

Cititorii fideli ai revistei noastre au la dispozitie articolele cele mai interesante direct online, in aceasta pagina de internet. Exista, insa, si o alta categorie de cititori fideli care prefera editiile tiparite, prin care noi incercam sa ajungem in toate colturile tarii. Pentru acestia exista optiunea abonamentului, una dintre cele mai sigure si mai facile metode de a intra, saptamanal, in posesia revistei MAGAZIN.

Nu ezitati sa va abonati!

Abonamentul se poate face fie direct la redactie (pentru aceasta trebuie sa completati mandatul postal pe care il obtineti de la orice Oficiu Postal dupa modelul reprodus mai jos, achitand pentru: 1 luna 6,00 lei; 2 luni 12,00 lei; 3 luni 18,00 lei; 4 luni 24,00 lei; 5 luni 30,00 lei; 6 luni 36,00 lei), fie prin Oficiile Postale (Revista Magazin figurand la pozitia 19355 din Catalogul Publicatiilor).

CONTACT

Telefon:
021. 317. 89. 65
021. 317. 89. 66

GSM
0722. 625. 622
 
Fax
021.317. 89.65
 
Email:

Aceasta adresa de e-mail este protejata impotriva spamului, JavaScript trebuie activat a putea vizualiza pagina.

Incercam astfel sa nu ii dezamagim in nici un fel pe cititorii nostri, o preocupare de la care nu am abdicat niciodata, pe parcursul ultimelor decenii.

Aboneaza-te la newsletter
Email:

Subscribe Unsubscribe
Sondaj
Cele mai noi articole
» De la Sherlock Holmes, la nano-detectivii de mâine
» Violenta si puterea absoluta
» Doru Davidovici si colegii sai
» Trei masti naturale
» Spaghete picante cu ton
» „Ursul” unificator al yakuza
» Loreta, manastirea unei legende
» Aventura si talent
» Cea mai mare galerie de arta în aer liber
» Buzele uscate, un calvar în orice sezon
» De la o dilema straveche la galopul de sanatate
» Softistii români, în elita mondiala
» Cinefili, vi se pregateste ceva!
» Horoscopul saptamanii: 1-7 mai 2017
» 27 aprilie 1822 – S-a nascut Ulysses Grant
» Tema: „IOANA D’ARC”
» Cum putem deveni „atleti ai memoriei”?
» Hitler suparat pe Vatican
» Patru intâlniri OZN ale unui pilot militar
» Spirit tribal
Cele mai populare articole...
» Adevarul despre pasiunile erotice ale Mariei-Tereza
» Calciul si magneziul - vitale pentru sanatate
» Tiroida, o glanda mica, probleme mari
» Sfaturile bioterapeutei Djuna
» Ce a ascuns Charles Darwin?
» Luna va disparea de pe bolta cereasca
» Haremul - inchisoarea femeilor favorite (2)
» Bolile se vor auto-vindeca
» Hernia de disc, o boala la moda
» Pe Marte exista viata!
» Haremul - inchisoarea femeilor favorite
» In Peru exista un loc miraculos, unic in lume: Lacul care aduce copii
» 3 pozitii de relaxare
» Viciul care duce la buna-dispozitie
» Iuda intr-un manuscris controversat
» Miracolul lumii invizibile: Lumea dupa Nilsson
» Psoriazisul, vindecat de pesti!
» O rapire OZN in Florida
» Corp ceresc condamnat la moarte
» "Teapa" gripei aviare


Arhiva: » 1 » 2 » 3 » 4 » 5 » 6 » 7 » 8 » 9