Prima pagina arrow PARANORMAL arrow Accidente aviatice produse de OZN-uri 25 Jul 2017
Categorii
Prima pagina
SPECTACOLUL CUNOASTERII
ISTORII UITATE
PARANORMAL
FEMINA CLUB
STAREA DE VEGHE
TERRA X
MINUNI ALE LUMII
CONSULTATII FARA PLATA
TERAPII COMPLEMENTARE
BLITZ
HOROSCOP
ASTAZI IN ISTORIE
VERIFICATI-VA CUNOSTINTELE
FORUM
STIRI
BILETE DE AVION
PROGRAM TV
FELICITARI
VREMEA
PROGRAM CINEMA
MAGAZIN .RO
DESPRE NOI
CONTACT
User Menu
Avem 11 vizitatori online

Accidente aviatice produse de OZN-uri

Imprimare E-mail
joi, 28 septembrie 2006

 Studiul recent desecretizat al serviciilor de informatii militare din Regatul Unit, consacrat „fenomenelor aeriene neexplicate” (FAN), consacra, în mod firesc, un loc special accidentelor aeriene cu cauze necunoscute, în care „aparitia brusca si neasteptata a unui FAN nu poate fi exclusa”. Toate accidentele aviatice neexplicate au fost identificate, prin „Inspectorate of Flight Safety (RAF Bentley Prior)”. Majoritatea s-au petrecut la joasa înaltime. În 30 de ani au fost 128 accidente ale avioanelor Royal Air Force în spatiul aerian britanic.

Studiul apreciaza ca doar sapte dintre acestea (între 1975 si 1994) puteau fi cauzate de o eventuala întâlnire cu un FAN. Este posibil ca FAN sa fi aparut brusc în fata avionului, derutând pilotul sau obligându-l la o manevra violenta. Întâlnirea putea sa se produca în apropierea solului, unde marja de manevra era foarte redusa.

Au fost examinate riguros si rapoartele privind coliziunile, cu obiecte zburatoare neidentificate, evitate în ultimul moment. De obicei acestea s-au petrecut noaptea. Pilotii vorbeau, fireste, dspre lumini de navigatie ale unor aeronave misterioase. Toate întâlnirile au avut loc sub 6000 metri. Toate cazurile luate în considerare au fost confirmate de cel putin doi membri ai echipajului si, ocazional, si de un alt avion. Uneori au existat si confirmari radar. Luminile erau cele raportate în mod obisnuit pentru un FAN. Dar descrierile obiectului întâlnit mentionau adesea si: „dungi”, „bot”, „coada” si alte detalii. Dupa parerea autorilor studiului, acestea erau „pure iluzii”, firesti din partea unor persoane care „nu stiau despre ce este vorba”.

În cazul avioanelor urmarite de OZN-uri, autorii materialului sustin ca formatia plasmatica ar fi alimentata de gazele evacuate din motoare. În acest scop sunt sugerate si numeroase alte ipoteze, înca nedovedite, dar care ar putea fi examinate, mai ales pentru potentialele utilizari în viitor. Pierzându-se tot mai mult în hatisul presupunerilor, insuficient fundamentate, dar cu iz stiintific, ei adauga ca „Rapoarte frecvente venite din Rusia sugereaza ca plasmele/corpurile încarcate electric încep sa reactioneze la prezenta unei aeronave de la distanta de 10 kilometri s...t Frecvent, echipajul unor avioane mari a descoperit (si desigur autoritatile aviatice ruse dau acum instructiuni în acest sens) ca daca plasma apare în fata avionului, astfel încât este imposibil sa te departezi de entitatea atrasa prin acceleratie, se pot realiza manevre de ocolire, lasând-o în spate, unde se va disipa, fara a mai reprezenta un pericol”.

Rationamentul continua, facând aluzie la avioanele rusesti pierdute din cauza fulgerelor globulare. Totusi nu e clar - spune studiul - daca aceste cazuri sunt aceleasi cu „cele patru accidente mortale pe care ei le-au avut urmarind «OZN-uri», de unde interesul lor particular în acest fenomen si marele numar de articole publicate”.

Studiul recunoaste retinerea aviatorilor de a raporta întâlniri OZN. „Este clar ca întâlnirile aeriene inexplicabile sunt dezbatute între membrii personalului navigant si s-ar putea afla mult mai multe daca s-ar face interviuri. Totusi, trebuie înteles ca aviatorii nu doresc sa discute acest subiect cu nici o persoana sceptica, sau sa reproduca o astfel de conversatie în alta parte. Se crede ca multe evenimente civile datorate FAN ramân neraportate. Aceasta deoarece, în primul rând, cei din echipaje au stabilit foarte probabil ca FAN sunt benigne, apoi ei sunt preocupati de reputatia lor ca profesionisti si, în sfârsit, de efectul pe care o publicitate nedorita ar putea-o avea asupra afacerilor companiei.”.

În concluzie, studiul postuleaza ca „desi obiecte neidentificate apar cu regularitate în spatiul aerian al Regatului Unit, nu exista o amenintare ostila din partea lor pentru avioanele noastre; ele nu apartin unei alte natiuni si nu exista dovezi ale unei activitati extraterestre, în afara celei foarte probabile, în anumite cazuri, a legaturii cu meteoritii”. În alt loc, ideea e reluata sub forma: „nu s-a gasit nici o dovada, nici a unui control inteligent al obiectelor, nici a presupuselor „inspectii ale locurilor strategice din Regatul Unit”, nici a unei ostilitati sau amenintari [...] nu s-au gasit lucruri care sa prezinte interes direct pentru informatiile de aparare” (sublinierile noastre).

Principala recomandare pe care studiul o da, în consecinta, pilotilor este ca „ar fi prudent sa se evite încercarile de „vânare a FAN” si „nu este necesar sa se efectueze manevre violente de ocolire în cazul unei întâlniri fata în fata”.

Dan D. Farcas

 
< < articolul precedent   articolul urmator > >

Cauta in arhiva magazin.ro
ABONAMENTE LA REVISTA MAGAZIN

Cititorii fideli ai revistei noastre au la dispozitie articolele cele mai interesante direct online, in aceasta pagina de internet. Exista, insa, si o alta categorie de cititori fideli care prefera editiile tiparite, prin care noi incercam sa ajungem in toate colturile tarii. Pentru acestia exista optiunea abonamentului, una dintre cele mai sigure si mai facile metode de a intra, saptamanal, in posesia revistei MAGAZIN.

Nu ezitati sa va abonati!

Abonamentul se poate face fie direct la redactie (pentru aceasta trebuie sa completati mandatul postal pe care il obtineti de la orice Oficiu Postal dupa modelul reprodus mai jos, achitand pentru: 1 luna 6,00 lei; 2 luni 12,00 lei; 3 luni 18,00 lei; 4 luni 24,00 lei; 5 luni 30,00 lei; 6 luni 36,00 lei), fie prin Oficiile Postale (Revista Magazin figurand la pozitia 19355 din Catalogul Publicatiilor).

CONTACT

Telefon:
021. 317. 89. 65
021. 317. 89. 66

GSM
0722. 625. 622
 
Fax
021.317. 89.65
 
Email:

Aceasta adresa de e-mail este protejata impotriva spamului, JavaScript trebuie activat a putea vizualiza pagina.

Incercam astfel sa nu ii dezamagim in nici un fel pe cititorii nostri, o preocupare de la care nu am abdicat niciodata, pe parcursul ultimelor decenii.

Aboneaza-te la newsletter
Email:

Subscribe Unsubscribe
Sondaj
Cele mai noi articole
» Calatorie in creierul unei mumii egiptene
» Razboi pentru insorita Californie
» Acei vizitatori inalti
» Valentele mentei
» Ficatei de pui cu vin
» Pitagora si flexitarismul
» Manastirea Golia
» Mesterul si „sfantul Nicu”
» Catedrala de Cristal
» Infarctul miocardic acut si primele reactii
» Visinele previn bolile cardiovasculare
» V, de la Vanessa si Virginia
» Harrison Ford – eternul aventurier
» Horoscopul saptamanii: 17-23 iulie 2017
» 13 iulie 100 i.Ch. – S-a nascut Gaius Iulius Caesar
» Tema: „SURORI”
» Leaganul omenirii s-a mutat in Europa
» Independenta cantoanelor din Alpi
» Urmarind si mama, si fiica
» Cum va recapatati aspectul seducator?
Cele mai populare articole...
» Adevarul despre pasiunile erotice ale Mariei-Tereza
» Calciul si magneziul - vitale pentru sanatate
» Tiroida, o glanda mica, probleme mari
» Sfaturile bioterapeutei Djuna
» Ce a ascuns Charles Darwin?
» Luna va disparea de pe bolta cereasca
» Haremul - inchisoarea femeilor favorite (2)
» Bolile se vor auto-vindeca
» Hernia de disc, o boala la moda
» Pe Marte exista viata!
» Haremul - inchisoarea femeilor favorite
» In Peru exista un loc miraculos, unic in lume: Lacul care aduce copii
» 3 pozitii de relaxare
» Viciul care duce la buna-dispozitie
» Iuda intr-un manuscris controversat
» Miracolul lumii invizibile: Lumea dupa Nilsson
» Psoriazisul, vindecat de pesti!
» O rapire OZN in Florida
» Corp ceresc condamnat la moarte
» "Teapa" gripei aviare


Arhiva: » 1 » 2 » 3 » 4 » 5 » 6 » 7 » 8 » 9